Jawa 20 tuning
Takže tady bubu psát postupně jak co dělám na svym fíkovi
1.revoluce
No jako první sem dal fichtla o dovolený s tátou dohromady to mi bylo 12 a měl podobu jako těď
2.revoluce
Tak tohle je současnost,tak jen tak malý výčet úprav:
14zubý kolečko
sportovní rezonanční výfuk
sportovní filtr
8 výbrus s vyleštěnými kanály
snížená hlava
=tak kolem 85km a z kopečka 90
Dnes sem na fichtla dal 19mm karbec a málem sem se rozsekal kvuli krátkému plynovému lanku z toho vyplívá že budu muset sehnat delší plynové lanko protože tam furt tak půl až třičtvrtě plynu což je na spálení spojky a odvaření pístních kroužků při řazení. Tak zatim sem to skusil jednou pač nemám prachy abych si nechal udělat lanko a na benál ale co sem s tim jel tak to hrozně točilo a táhlo a po dlouhý době šel i po zadním bez nějakýho fňukání i stim 14zubem takže myslym že je gut a nádherně se hnedka vytočila dvojka a trojka měla víc otáček že se to dalo fakt poznat a z dob co sem ho měl na minibiku tak mám i vyzkoušený že se dobře ladí né jak píšou všichni že točíš a otáčky furt stejné
Tak začal jsem dělat na válci na tento motor zatim to je jen na hrubo a sací není dodělanej protože sem onemocněl a nemám čas tak tady dávám foto jen pro inspiraci aby bylo vidět že stále na tom pracuji a nezahálím.
Karbec vyzkoušen s dobrym lankem a sílu to má dobrou akorát budu muset ještě seřídit bohatost která je vyší a uhlastává se to a nelíběj se tomu nízký otáčky ale šlape to a jezdit se s tím dá bez problému akorát ty nízký otáčky no,ale co sem se divil zmizela chyba fichtláckýho karbce při startování teplýho motoru trď jednou šlápnu a beží no nádhera spokojenost.A kdyby někoho zajímalo to kolínko je klasický fichtlácký skrácený hned za tím pravým úhlem,pak sem vybrousil tvar oválu do vnitř s co nejmešímy přechody a nasadil kolínko z trubky na vodu z nějaký starý škodárny samozřejmě trubka je nová funguje to nádherně.
Takže sem si urobil závodní válec ale musím na to spočítat a vyrobit výfuk,protože ten co jezdím se k tomuto válci nehodí a taky udělat výbrus a jednokroužkovej píst,mimochodem válec je něco úplně jinýho než co je tu výš k tomu se dostanu pozdějc to bude dlouhá věc,niný sem urobil dvoukanál který by šel použít do rs.
Vývoj tohoto motoru a stroje se prozatím pozastavuje bude na něm pouze 42mm píst a trochu hráblej válec a bude to takovej cesťák , a to íky druhému stroji který připraviji na Venkovský šampionát 2011 do kategorie RS.